I'm back!

Nu är jag tillbaka i Falun igen efter en fullspäckad helg hemma i byn.
Fredagen började med praktik på salongen, senare på kvällen hade vi ungdoms samling i öjeparken med fotbolls spelande, kubbspel, grillade bananer med choklad och annat kul :)

Lördagen blev en tidig morgon eftersom jag skulle till salongen och sminka en brud, alltid lika spännande och roligt! Senare åkte jag och Joel till Anna och Håkan för lite bröllopsplanering. När klockan närmade sig 18.00 var det dags för 3D bio! Vi såg nya Pirates of the Caribbean, så som jag väntat på den filmen!! Och jag tyckte den var skit bra, jag lyckades bortse från att Orlando och Kiera inte var med, och det gick bra ändå :) Jag önskar av hela mitt hjärta att det kommer en till film, kan inte få nog!

Söndagen var som vanligt ångestladdad men jag glömde bort det när jag gjorde i ordning Lisa till ett arbete jag ska skriva om och redovisa nu i veckan. Jag ska tolka och skriva en rapport om 20-talets mode i både skönhet och klädsel. Resultatet blev såhär:



Så nu är det väl bara att sätta igång att skriva då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0